Citroën otwiera swoje podwoje

Citroën otwiera swoje podwoje

Citroën otwiera swoje podwoje
Mateusz Gajewski
13.10.2008 17:00, aktualizacja: 02.10.2022 15:40

Według wyników najnowszego sondażu dużych firm ogłoszonego przez instytut badania opinii publicznej IPSOS, Citroën jest producentem motoryzacyjnym cieszącym się najlepszym wizerunkiem we Francji i zajmuje drugą pozycję wśród marek preferowanych przez Francuzów reprezentujących wszystkie branże działalności!

Dla Citroëna Światowy Salon Samochodowy 2008 jest okazją do bliższego kontaktu z publicznością oraz przeżycia wspólnych, niezapomnianych chwil z osobami odwiedzającymi stoisko.

Według wyników najnowszego sondażu dużych firm ogłoszonego przez instytut badania opinii publicznej IPSOS, Citroën jest producentem motoryzacyjnym cieszącym się najlepszym wizerunkiem we Francji i zajmuje drugą pozycję wśród marek preferowanych przez Francuzów reprezentujących wszystkie branże działalności!

Dla Citroëna *Światowy Salon Samochodowy 2008 *jest okazją do bliższego kontaktu z publicznością oraz przeżycia wspólnych, niezapomnianych chwil z osobami odwiedzającymi stoisko.

Pragnąc przybliżyć wartości marki i nadać odpowiednią formę przesłaniom kierowanym do obecnych i przyszłych klientów, Citroën powierzył projekt stoiska Ora Ito.

W przyjaznej, futurystycznej i utrzymanej w przejrzystym stylu przestrzeni stoiska zwiedzający mogą zapoznać się z tematycznymi ekspozycjami, które odzwierciedlają pluralistyczny dynamizm marki.

Ekspozycja poświęcona Środowisku przypomina, że Citroën jest liderem w grupie zajmującej wiodące miejsce w dziedzinie ekologii. Ekspozycja Światowych Premier obejmuje sześć modeli C3 Picasso. Ekspozycja pod hasłem Rodzina prezentuje pełny wachlarz kombivanów i vanów gamy, a ekspozycja Sport i Rekreacja pozwala puścić wodze marzeniom pokazując show-car GTbyCitroën oraz C4 WRC HYmotion4. I wreszcie ekspozycja samochodów najwyższej klasy, stanowiąca kluczowy element stoiska, ukazuje najbardziej prestiżowe modele gamy.

Dzięki różnym wirtualnym symulatorom Citroën proponuje publiczności interaktywny program, który bawi i uczy. Zwiedzający mogą przetestować swoje umiejętności jazdy i poznać bliżej na czym polega „eko-jazda”, przejechać kilka kilometrów C4 z napędem hybrydowym, pokonać wirtualnie kilka okrążeń na torze za kierownicą prototypu albo zatańczyć ze słynnym Robotem Dancer C4.

Ponad 200-osobowy personel obsługujący stoisko pod kierunkiem blisko 40 pracowników Citroëna służy informacjami na temat wszystkich modeli Marki przez cały czas trwania Salonu. Przyświeca im jeden wspólny cel: zapewnić każdemu zwiedzającemu możliwość przeżycia doświadczenia Citroëna.

A może warto zakończyć wizytę pamiątkowym samochodem.. w miniaturze ?

Aby przyjemność trwała jeszcze dłużej, Citroën po raz pierwszy otworzył w swoim stoisku butik firmowy Marki. Obok szerokiego wyboru artykułów w barwach Citroëna zwiedzający mogą kupić oryginalną miniaturę najnowszego dzieła Marki, C3 Picasso.

Źródło: Moto Target

Źródło artykułu:WP Autokult
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Citroën DS 6WR oficjalnie
Citroën DS 6WR oficjalnie
Piotr Wereszczyński
Czy to Citroën DS9?
Czy to Citroën DS9?
Arkadiusz Gabrysiak
Citroën DS1 już w Genewie
Citroën DS1 już w Genewie
Bartosz Pokrzywiński
Komentarze (0)