Honda tnie jak może...

Honda tnie jak może...

Honda tnie jak może...
Michal Grygier
07.01.2009 13:30, aktualizacja: 02.10.2022 16:10

Oj, ciężkie czasy nastały, ciężkie czasy. Brytyjski AutoWeek donosi, że japoński producent uziemia większość swoich najbliższych premier. Tych ciekawych.

A w zasadzie wszystkie te, które miały w sobie coś ze sportu.

Oto najnowsze cięcia Hondy:

Oj, ciężkie czasy nastały, ciężkie czasy. Brytyjski AutoWeek donosi, że japoński producent uziemia większość swoich najbliższych premier. Tych ciekawych.

A w zasadzie wszystkie te, które miały w sobie coś ze sportu.

Oto najnowsze cięcia Hondy:

Wstrzymany zostaje program V8, czyli tylno-napędowej Acury RL, co w tłumaczeniu na nasze oznacza Hondę Legend.

Numer dwa na liście "do szuflady", to zupełnie nowy model roboczo nazwany CR-Z, hybrydowy kabriolet nawiązujący do modelu CRX sprzed lat (choć tamta była wersją coupe).

O NSX-ie wyposażonym w jednostkę napędową V10 już wiemy od kilku tygodni. Wielka szkoda.

Jednak największą stratą będzie następna generacja modelu S-2000, której jeszcze przez wiele lat, niestety, nie ujrzymy...

To, na co możemy liczyć od Hondy, to pewnie kolejne warianty takich modeli jak "fascynujący" Jazz, czy Civic z silnikami o pojemności 0,2 litra i 0,15 litra. Ach, szkoda gadać. I to jest chyba największe zło jakie wyrządził kryzys...

Źródło artykułu:WP Autokult
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Honda Civic
Honda Civic
Emil Zenel
Honda Accord
Honda Accord
Mateusz Gajewski
Trzy razy Honda
Trzy razy Honda
Paweł Powroźnik
Honda S2000 R.I.P
Honda S2000 R.I.P
Michal Grygier
Honda dla psa...
Honda dla psa...
Michal Grygier
Tokio: Honda PUYO
Tokio: Honda PUYO
Mateusz Gajewski
Honda Accord Mugen
Honda Accord Mugen
Michal Grygier
Komentarze (0)