Kompakty atakują...

Kompakty atakują...

Kompakty atakują...
Michal Grygier
03.02.2009 11:30, aktualizacja: 02.10.2022 16:36

Kompakty atakują. To już kolejna odcinek serialu pod tytułem - nowości segmentu C. W tym roku zobaczymy kilka ciekawych debiutów na naszym rynku. Kilka nowości i kilka litfingów.

Największe zainteresowanie skierowane jest na kolejne generacje Opla Astry i Mazdy 3, jednak w kolejce czekają inni, kto wie, czy nie ciekawsi pretendenci do pokonania Króla Golfa. Wielkim ciosem dla Niemców może okazać się choćby Alfa Romeo 149...

Kompakty atakują. To już kolejna odcinek serialu pod tytułem - nowości segmentu C. W tym roku zobaczymy kilka ciekawych debiutów na naszym rynku. Kilka nowości i kilka litfingów.

Największe zainteresowanie skierowane jest na kolejne generacje Opla Astry i Mazdy 3, jednak w kolejce czekają inni, kto wie, czy nie ciekawsi pretendenci do pokonania Króla Golfa. Wielkim ciosem dla Niemców może okazać się choćby Alfa Romeo 149...

Kompaktowe nowości roku 2009:

  • Alfa Romeo 149 - wielkie oczekiwania, wielki sukces lub... wielkie niemiłe zaskoczenie.
  • Ford Focus RS - dla wybrańców, fascynujący, szybki ale drogi.
  • Honda Civic (FL) - oby lifting nie zniweczył ogromnego sukcesu sprzedażowego obecnej wersji.
  • Łada Kalina (FL) - cóż, przynajmniej Rosjanie mają motoryzację...
  • Łada Priora kombi - j.w.
  • Mazda3 nowej generacji - Mazda coraz lepiej czuje się na naszym rynku, z tym modelem poczuje się jeszcze lepiej.
  • Mitsubishi Lancer Ralliart - patrz Focus RS
  • Nissan Note (FL) - umiarkowany sukces, facelifting niewiele pomoże.
  • Opel Astra nowej generacji - bij mistrza, czyli jak dobrać się do Golfa. Zobaczymy.
  • Renault Megane Sport - ciekawe będzie zobaczyć czy jest tak dobry jak poprzedni hothatch Renault
  • Skoda Octavia (FL) - ni to kompakt, ni segment D. Ale z salonów będzie znikać jak zwykle.
  • Skoda Octavia RS (FL) - patrz Ford Focus RS
  • Subaru Impreza 2.0 diesel - sprzedaż śladowa. Choć diesel zapewne znajdzie kilku nowych klientów dla Subaru.
  • Volkswagen Golf GTI - GTI, czy Focus RS? To będzie trudne porównanie.
  • Volkswagen Golf Plus - Do tej pory, na naszym rynku sprzedało się jakieś pół Golfa Plus, i nowa generacja tego raczej nie zmieni. Polacy nie lubią takich aut.

A który według Was jest godzien "pudła"? Nie mówimy tutaj o zdetronizowaniu Golfa, bo to jest przez najbliższe lata nieosiągalne przez żadnego producenta. Przynajmniej z naszej galaktyki...

Źródło artykułu:WP Autokult
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)