Złoty Zderzak przyznany!

Złoty Zderzak przyznany!

pzu
pzu
Michal Grygier
01.04.2009 14:00, aktualizacja: 02.10.2022 17:07

Na IV Forum Dyskusyjnym Ubezpieczeń Komunikacyjnych wręczono nagrody "Złoty Zderzak" dla najlepszego towarzystwa ubezpieczeniowego. And the Winner is?

Na IV Forum Dyskusyjnym Ubezpieczeń Komunikacyjnych wręczono nagrody "Złoty Zderzak" dla najlepszego towarzystwa ubezpieczeniowego. And the Winner is?

PZU!

O wyniku, popartym badaniem rynku, zdecydowali właściciele i osoby odpowiedzialne w stacjach dealerskich za sprzedaż ubezpieczeń oraz likwidację szkód komunikacyjnych. Wzięli oni udział w badaniu satysfakcji dealerów samochodowych ze współpracy z towarzystwami ubezpieczeniowymi, przeprowadzonym przez Polską Izbę Motoryzacji w okresie od 15 stycznia do 20 marca 2009 roku (badana próba wyniosła 20%).

Badanie obejmowało takie firmy jak: TU Allianz Polska; Axa; Benefia; Cigna STU; Compensa; Generali; STU Ergo Hestia; HDI Asekuracja; Link4; PZU; Uniqa; Warta.

Tegoroczna edycja konkursu różniła się nieco do poprzednich, ponieważ organizator postanowił nagrodzić nie tylko najlepsze towarzystwo ubezpieczeniowe, ale wyróżnić drugie i trzecie miejsce, które przypadło TU Allianz Polska (II pozycja) i STU Ergo Hestia (III pozycja).

Przypomnijmy, że badanie takie od czterech lat przeprowadza Polska Izba Motoryzacji. W ciągu trzech ostatnich edycji konkursu laureatem prestiżowej nagrody „Złoty Zderzak” było Towarzystwo Ubezpieczeniowe Allianz Polska.

Tegoroczna nagroda dla firmy PZU dowodzi, że poczyniła ona spore postępy w podejściu do klienta, jak i do likwidacji szkód komunikacyjnych. Z kolei druga nagroda dla TU Allianz Polska jest również bardzo wysokim wyróżnieniem, świadczącym o silnej i ugruntowanej pozycji na rynku. Nie jest tajemnicą, że rynek ubezpieczeń komunikacyjnych należy do trzech graczy i właśnie na trzecim miejscu znalazła się STU Ergo Hestia.

Aby znaleźć się na podium, firmy ubezpieczeniowe musiały uzyskać średnią ocenę (przynajmniej) na poziomie 3,7 w 5-stopniowej skali.

Badanie satysfakcji dealerów samochodowych ze współpracy z towarzystwami ubezpieczeniowymi z roku na rok cieszy się coraz to większym zainteresowaniem. Tegoroczne zwycięstwo dowodzi, że towarzystwa ubezpieczeniowe po dokładnej analizie wyników wyciągają właściwe wnioski wprowadzając tym samym działania, które przekładają się na poprawę ich wizerunku.

Źródło artykułu:WP Autokult
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)