Premiera: Triumph Bonneville SE

Premiera: Triumph Bonneville SE

Premiera: Triumph Bonneville SE
Damian Zarzycki
03.04.2009 13:57, aktualizacja: 02.10.2022 17:08

Jaki motocykl jest idealny do poruszania się po wielkim mieście? Niewielki, łatwy w prowadzeniu, zapewniający komfortową pozycję kierowcy itd. No cóż - Triumph Bonneville SE, którego tylko kosmetyka różni od standardowej wersji właśnie taki jest. Adresowany jest do nowicjuszy, niewysokich motocyklistów oraz dla kobiet.

Jaki motocykl jest idealny do poruszania się po wielkim mieście? Niewielki, łatwy w prowadzeniu, zapewniający komfortową pozycję kierowcy itd. No cóż - Triumph Bonneville SE, którego tylko kosmetyka różni od standardowej wersji właśnie taki jest. Adresowany jest do nowicjuszy, niewysokich motocyklistów oraz dla kobiet.

Bart Madson - amerykański dziennikarz z portalu american-usa.com miał okazję przetestować najnowszy model słynnej angielskiej firmy obecnej na rynku od ponad 50 lat. Maszyna Bonneville SE, która dziś plasuje się między cruiserem, a zwykłym motorem została sprawdzona w ruchu ulicznym wielkiego miasta (Nowy Orlean) oraz na autostradzie. Co udowodnił ten test?

Ikona koncernu - model Bonneville SE różni się od standardowej wersji tylko kosmetyką. Tu pojawią się aluminiowe dodatki, tam poprawiono wygląd zegarów, pojawiła się sportowa nakładka na wlew paliwa. Najważniejszymi zmianami jest rozmiar motocykla i pozycja kierowcy. Obniżenie maszyny, zmniejszenie jej rozmiarów, obniżenie wagi oraz zmiana samego kształtu i pozycji siedziska sprawiły, że pozycja kierowcy jest bardzo komfortowa.

Bonneville SE świetnie nadaje się do jazdy po ulicach wielkiego miasta. Łatwo się nim manewruje, nawet przy niewielkich prędkościach. Dzięki bezproblemowemu dozowaniu mocy jednoślad można szybko wyczuć, a jazda nim zapewnia frajdę. Triumph nie ukrywa, że grupą docelową sa tutaj niewysocy motocykliści, nowicjusze oraz kobiety, głównie z wielkich miast.

Ale trzeba powiedzieć, że jazda tym motocyklem poza miastem też jest wielką frajdą. Odpowiada za to silnik o pojemności 865 cm3 z elektrycznym wtryskiem paliwa, który zapewnia emisje spalin zgodną z amerykańskimi normami. Stylistycznie Bonneville SE nawiązuje do modelu z roku 1968, jednak pojawią się tu nieco nowocześniejsze linie.

Koszt wraz ze sportowymi detalami wynosi 29 400 zł. Dostępny będzie w kolorach: czerń i biel oraz niebieski i biel.

Źródło: motorcycle-usa.com

Źródło artykułu:WP Autokult
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)