Plany na Audi A3 – JMS A3 Concept (2012)

Przedsiębiorstwo JMS obwieściło światu swoje plany tuningowe dotyczące nowego Audi A3. Tuner (jak zwykle) nie podejmie się przerabiania jednostek napędowych kompaktu z Ingolstadt.

Plany na Audi A3 – JMS A3 Concept (2012)
Olgierd Lachowski

22.08.2012 | aktual.: 07.10.2022 20:49

Przedsiębiorstwo JMS obwieściło światu swoje plany tuningowe dotyczące nowego Audi A3. Tuner (jak zwykle) nie podejmie się przerabiania jednostek napędowych kompaktu z Ingolstadt.

Audi zaczęło wymianę na nowy modelu A3. Na początek Niemcy proponują zwykłą 3-drzwiową odmianę. Auto z wyglądu przypomina większego brata (zgodnie z polityką Audi), ale jest też kontynuatorem linii stylistycznej produkowanego nadal modelu A3. Wszystko więc w normie.

Od samego początku Audi oferuje A-trójkę z kilkoma różnymi silnikami – zasilanymi benzyną i olejem napędowym. Najmniejszym z nich jest 1,4-litrowy benzynowiec o mocy 122 KM. Drugim motorem o zapłonie iskrowym jest silnik o objętości skokowej 1,8 l, który charakteryzuje się mocą 180 KM. Jako jedyny w całej gamie silników dostępny jest w wersji z napędem na przednie oraz wszystkie koła.

Po stronie diesli jest 1,6-litrowa jednostka napędowa o mocy 105 KM oraz 150-konna maszyna o objętości 2,0 l. Obie mają oczywiście bezpośredni zasobnikowy wtrysk paliwa.

Niezależnie od wybranego źródła zasilania kupujący musi zastanowić się, czy woli tradycyjną manualną skrzynię biegów o sześciu przełożeniach, czy też 7-biegową zautomatyzowaną skrzynkę o dwóch sprzęgłach.

Dowiedz się więcej o Audi A3:

Wkrótce klienci Audi będą mogli uatrakcyjnić wygląd swojego nowego nabytku, udając się do siedziby firmy JMS. Tam tuner zainstaluje listwę pod przednim zderzakiem, co upodobni samochód do wersji wyposażeniowej S-line. Niestety ci, którzy już w fabryce zamówią pakiet S-line, nie będą mieli możliwości zmiany nadwozia swojego wozu w JMS.

Za to również tym klientom nadal pozostanie opcja wymiany kół na większe składające się z 19-calowych felg marki OZ ubranych w opony 225/35 R 19 (przód i tył). Niemiecki kompakt stanie się także niższy, a to dzięki montażowi zawieszenia KW. Regulowane podwozie pozwoli obniżyć Audi maksymalnie o 50 mm.

Całkowity koszt tuningu przekroczy nieznacznie 3900 euro i będzie dostępny od października. Wszystkie części będą miały aprobatę TÜV-u.

Źródło: WCF

Źródło artykułu:WP Autokult
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)