Mercedes klasy E (2014) – nowa twarz

Mercedes klasy E FL

Mercedes klasy E FL

Mercedes prowadzi prace nad faceliftingiem swojej mniejszej limuzyny. Auto od dłuższego czasu nie przechodziło zmian, a konkurencja nie śpi.

W Internecie pojawiły się zdjęcia pokazujące samochód ze zmienionym przodem. Gruby kamuflaż skutecznie uniemożliwia dopatrzenie się nowości, choć wprawne oko zauważy zmieniony kształt reflektorów czy kratek wlotów powietrza. Pogłoski sugerują, że styl ten został zapożyczony od nowej A-klasy.

Mercedes-Benz klasy B 180 CDI – drugie podejście [test autokult.pl]

Zdjęcia, do których dotarłem, pokazują, że nie należy się spodziewać zmian w tylnej części samochodu. Jednak jest to pierwsza faza testów i być może pojawi się również samochód koncepcyjny z przemodelowanym tyłem. Obecnie nie jest znana gama silnikowa.

Regulamin komentowania

  • Death

    Jak widzę jakiegoś merca to czuje się tak stary jak ich właściciele… ale nuda.

    • gosc

      … no bo żeby poczuć się bogaty jak oni potrzebne są jeszcze pieniądze

    • Anonim

      Albo po prostu masz kompleksy.

    • Incognito138

      Nuda?? Chyba pomyliłeś Merca z Audi…

  • Epi78

    miałem okazję nim jechać i na serio szału nie ma… tak samo słychać stuki zawieszenia jak w punto, silnik również, w kabinie gdzie nie spojrzeć plastik – co z tego że w testach piszę że niby dobry jak subiektywnie odbierałem go jak tani… Nie jestem uprzedzony do marki ale w moim rankingu  jest na ostatnim miejscu… Za takie pieniądze oczekiwałbym znacznie więcej

    • Krystian

      Technicznie ostatni mercedes się strasznie opuścił, gdzieś tak od 10 lat ich auta nie grzeszą bezawaryjnością, rdzewieją, mają bardzo słabe powłokę lakierniczą. Potrafią pojawić się ogniska rdzy nawet już po 2-3 latach, to jest bardzo źle jak na fiata lub inne tanie auto ale dla mercedesa to hańba. Takie coś nie powinno mieć miejsca.

      • NY

        jechałem również E kasą W212 i wszystko to co napisał Epi78 wydaje się być kłamstwem, żadne dźwięki z zawieszenia nie dochodzą, silnik słychać tylko na wysokich obrotach (był to 2.1 cdi 170 ps – b. fajny silnik) – kabina świetnie wyciszona, wgl. byłem zachwycony tym autem. Wszystko to co napisał Epi78 to jedna wielka bajka no chyba że porównujesz E klasą do RR. Co do Krystiana, wszystkie Mercedesy obecnie produkowane w europie (z wyjątkiem dostawczaków i a klasy) są wykonane w znacznej części z aluminium oraz wszędzie jest ocynk, nowa e klasa jest na 1. miejscu poz wzg. bezawaryjności, zresztą reszta modeli też jest wysoko w rankingach. Także panom dziękujemy za głos, pora spać, jutro się douczcie i piszcie fakty a nie wymyślacie bajki lub opisujecie dolegliwości starego okulara. 

        • fortyforty

          No ciekawe w jakich rankingach jest e klasa na 1 miejscu buahah
          Bajki to ty piszesz, nie wypowiadaj się o autach o których pojęcia nie masz. Obrońca uciemiężonych się znalazł. Nie staraj się ukrywać prawdy.

        • NY

          i kto tu bajki opowiada, poczytajcie sobie i potem piszcie coś sensownego 
          http://www.dekra.pl/Article/418/Uslugi%20eksperckie/Raport%20usterkowosci%20DEKRA%202012

        • fortyforty

          No ciekawe w jakich rankingach jest e klasa na 1 miejscu buahah
          Bajki to ty piszesz, nie wypowiadaj się o autach o których pojęcia nie masz. Obrońca uciemiężonych się znalazł. Nie staraj się ukrywać prawdy.

        • Epi78

           Kolego  to co napisałem to moje subiektywne odczucie i od kłamców mnie nie wyzywaj! To że nie słyszałeś zawieszenia to może dla tego że jechałeś po równym nowym asfalcie, ja jechałem gorszą drogą i nie widziałem różnicy (poziom hałasu z kół i silnika) między ostatnią E a 2 letnim punto!! Jak powiedziałem wcale nie jestem uprzedzony do marki jako takiej szczególnie biorąc pod uwagę jej dorobek i wkład w historię! Ten model jednak jak najszybciej powinni zmienić i odrobić zadanie domowe…

        • NY

          no to widzisz, jak dla mnie nowa e klasa jest jednym z lepszych modeli mercedesa, co do tych plastików to nie wiem co masz na myśli… dla porównania mam E60 2.0d (co prawda dość słabo wyposażoną) z końcówki produkcji i jest bardziej plastikowo niż w W212, mi to nie przeszkadza ale nie wiem gdzie tam widzisz plastik w każdym miejscu. 

        • NY

          no to widzisz, jak dla mnie nowa e klasa jest jednym z lepszych modeli mercedesa, co do tych plastików to nie wiem co masz na myśli… dla porównania mam E60 2.0d (co prawda dość słabo wyposażoną) z końcówki produkcji i jest bardziej plastikowo niż w W212, mi to nie przeszkadza ale nie wiem gdzie tam widzisz plastik w każdym miejscu. 

      • hm

        No widzę że kolega Krystian gdzieś się za hibernował. Najgorsze czasy dla blachy w mercedesie to praktycznie końcówka 93 roku gdy wprowadzono nomenklaturę e-klasse, no i potem już sztandarowo w okularniku czyli jak by nie patrzeć prawie 20 lat temu. A od 10 lat to widać wyraźną poprawę, jeżeli chodzi o karoserię, i obecnie rdza nie jest problemem. No ale jak widać złe opinie powtarzane są bezwiednie do dzisiaj.
        Co do Epi78 to powiem tylko, że przy testach mercedesa za każdym razem zawodowi dziennikarze podkreślają wysoką jakość wykonania i świetne materiały. Zresztą trudno by w tej klasie było inaczej.

        • Gość

          Nie słyszałeś chyba o MLu, którego pewien pan wystawił na pokaz by ludzie zobaczyli co się dzieje z autem po 2 latach użytkowania.
          Mercedes jakościowo zdecydowanie wypada najgorzej z niemieckich aut.

        • Epi78

           Też czytałem testy i opinie dziennikarzy i tym bardziej byłem zdziwiony tym co zobaczyłem i usłyszałem (na marginesie 2 dni po mojej przejażdżce znajomy miał e klasę uziemioną i czekał na termin w serwisie). Co do wnętrza gdy wsadziłem tyłek do takiego volvo s60 wydało mi się zdecydowanie bardziej mniej plastikowe i przyjemniejsze w obcowaniu.

    • Incognito138

      Ja miałem okazje przejechać się W212 w sedanie i BMW serii 5. I powie tak, szału nie ma ani w jednym a nie drugim. ale trzeba przyznać, że samochody bardzo dopracowane. Czuć że się jedzie bardzo stabilnym autem z dużą maską:) Merc  miał sportowe zawieszenie wiec komfortu nie porównywałem, ale mimo wszytko bardziej wygodny i bezstresowy - super wyciszony od szumu powietrza, sinik owszem słychać, ale chyb głośny jak diesel 220 (170 KM) jest zimny. BMW bardziej sportowy, układ kierowniczy bardziej (jak dla mnie ) męczący na co dzień ale i tak to nie jest sportowy wóz raczej – sportowa limuzyna jeśli już…

  • KubicaFan

    Czyli koniec z kultowymi już wręcz dzielonymi reflektorami z przodu…

    • hm

      No właśnie widziałem w jednej z gazet ostatnio wizualizacje, a że często są one bardzo trafne, to rzeczywiście były połączone reflektory, ale za to z tyłu fajnie przeprojektowano światła, tak że merc z nimi nie wyglądał jak stara sonata, 

      • kamilserek

        Mam nadzieję, że nie zrezygnuje z dzielonych reflektorów. To jest taki charakterystyczny element Klasy-E. Gdy wprowadzano obecną generację zostało to bardzo dobrze przyjęte, nie sądzę, żeby byli w stanie z tego zrezygnować.

        • Kubicafan

           No właśnie, to odróżnia E-Klasę od innych modeli Merca. Ale sądząc po maskowaniu, można wywnioskować że reflekory bedą połączone i podobne będą do tych w C-Klasie albo w nowym B.

  • Dramaturg

    Mercedes idzie własną ścieżką, ma swój styl i elegancję w przeciwieństwie do Audi i BMW, nie próbuje nikomu niczego udowadniać. 

    • DB

      wytłumacz mi w takim razie co audi lub bmw próbuje komukolwiek cokolwiek udowodnić

    • qwerty

      Audi i BMW też mają własny styl jak nie więcej. Z resztą pod każdym tematy Audi i BMW to wypominasz… Mercedesowi daleko do Audi i BMW.

      • gosc

        Co do Audi to chyba chodziło Ci o jeden styl (dokładnie taki sam w każdym modelu) :D

  • Anonim

    Good news: this website (http://ym6.com/es ) we has been updated and add products and many things they
    abandoned their increases are welcome to visit our website. Accept cash or
    credit card payments, free transport. You can try oh, will make you satisfied.

    http://ym6.com/es

    http://ym6.com/es

    http://ym6.com/es