Cult style - klasycznie, nisko i estetycznie

Cult style - klasycznie, nisko i estetycznie

(fot. klasyczny.com)
(fot. klasyczny.com)
Bartosz Pokrzywiński
16.01.2012 22:35, aktualizacja: 16.01.2012 23:35

Jednym z najbardziej zachowawczych, a co za tym idzie - popularnym, a także najmniej kontrowersyjnym stylem tuningowym jest Cult. Najczystszy możliwy wygląd zewnętrzny, obniżone zawieszenie, dopieszczenie detali, dodatki z kultowej epoki, w której wyprodukowano auto, i oczywiście zadbane felgi. Jak wyglądają tak zmodyfikowane auta?

Cultstyle - 1

(fot. klasyczny.com)
(fot. klasyczny.com)
(fot. klasyczny.com)
(fot. klasyczny.com)
(fot. klasyczny.com)
(fot. klasyczny.com)
(fot. klasyczny.com)
(fot. klasyczny.com)
(fot. klasyczny.com)
(fot. klasyczny.com)
(fot. klasyczny.com)
(fot. klasyczny.com)

Cultstyle - 2

(fot. autokacik.pl)
(fot. autokacik.pl)
(fot. klasyczny.com)
(fot. klasyczny.com)
(fot. forum.vwgolf.pl)
(fot. forum.vwgolf.pl)
(fot. klasyczny.com)
(fot. klasyczny.com)
(fot. klasyczny.com)
(fot. klasyczny.com)
(fot. klasyczny.com)
(fot. klasyczny.com)

Cultstyle - 3

(fot. samochodyswiata.pl)
(fot. samochodyswiata.pl)
(fot. samochodyswiata.pl)
(fot. samochodyswiata.pl)
(fot. samochodyswiata.pl)
(fot. samochodyswiata.pl)
(fot. klasyczny.com)
(fot. klasyczny.com)
(fot. klasyczny.com)
(fot. klasyczny.com)
(fot. cultstyle.pl)
(fot. cultstyle.pl)

Cultstyle - 4

(fot. klasyczny.com)
(fot. klasyczny.com)
(fot. klasyczny.com)
(fot. klasyczny.com)
(fot. klasyczny.com)
(fot. klasyczny.com)
(fot. klasyczny.com)
(fot. klasyczny.com)
(fot. klasyczny.com)
(fot. klasyczny.com)
(fot. 4clubbers.com.pl)
(fot. 4clubbers.com.pl)

Cultstyle - 5

(fot. klasyczny.com)
(fot. klasyczny.com)
(fot. klasyczny.com)
(fot. klasyczny.com)
(fot. photoblog.pl/mkoch)
(fot. photoblog.pl/mkoch)
(fot. klasyczny.com)
(fot. klasyczny.com)
(fot. klasyczny.com)
(fot. klasyczny.com)

Cultstyle - 6

(fot. klasyczny.com)
(fot. klasyczny.com)
(fot. klasyczny.com)
(fot. klasyczny.com)
(fot. klasyczny.com)
(fot. klasyczny.com)
(fot. klasyczny.com)
(fot. klasyczny.com)
(fot. klasyczny.com)
(fot. klasyczny.com)
(fot. klasyczny.com)
(fot. klasyczny.com)
(fot. forum.vwzone.pl)
(fot. forum.vwzone.pl)

Cultstyle - 7

(fot. klasyczny.com)
(fot. klasyczny.com)
(fot. klasyczny.com)
(fot. klasyczny.com)
(fot. cultstyle.pl)
(fot. cultstyle.pl)
(fot. cultstyle.pl)
(fot. cultstyle.pl)
(fot. cultstyle.pl)
(fot. cultstyle.pl)
(fot. cultstyle.pl)
(fot. cultstyle.pl)
(fot. klasyczny.com)
(fot. klasyczny.com)

Cultstyle - 8

(fot. forumnasze.pl)
(fot. forumnasze.pl)
(fot. klasyczny.com)
(fot. klasyczny.com)
(fot. klasyczny.com)
(fot. klasyczny.com)
(fot. klasyczny.com)
(fot. klasyczny.com)
(fot. klasyczny.com)
(fot. klasyczny.com)
(fot. forum.vwgolf.pl)
(fot. forum.vwgolf.pl)

Cultstyle - 9

(fot. klasyczny.com)
(fot. klasyczny.com)
(fot. klasyczny.com)
(fot. klasyczny.com)
(fot. widelec.org)
(fot. widelec.org)
(fot. widelec.org)
(fot. widelec.org)
(fot. widelec.org)
(fot. widelec.org)
(fot. widelec.org)
(fot. widelec.org)

Cultstyle - 10

(fot. widelec.org)
(fot. widelec.org)
(fot. widelec.org)
(fot. widelec.org)
(fot. widelec.org)
(fot. widelec.org)
(fot. widelec.org)
(fot. widelec.org)
(fot. samochodyswiata.pl)
(fot. samochodyswiata.pl)
Źródło artykułu:WP Autokult
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)