Nowe logo marki Audi
Logo niemieckiej firmy produkującej samochody pod nazwą Audi do tej pory wyglądało tak. Cztery koła to symbol używany już od 1932 roku, kiedy to doszło do połączenia marki z DKW, Wanderem i Horchem. Teraz jednak producent zmienia swoje logo, jak wygląda? Uwaga, ta zmiana może Was zszokować!
28.08.2009 | aktual.: 02.10.2022 18:21
Logo niemieckiej firmy produkującej samochody pod nazwą Audi do tej pory wyglądało tak. Cztery koła to symbol używany już od 1932 roku, kiedy to doszło do połączenia marki z DKW, Wanderem i Horchem. Teraz jednak producent zmienia swoje logo, jak wygląda? Uwaga, ta zmiana może Was zszokować!
Wygląda tak. Jak widać niemiecki konserwatyzm wziął górę i Audi postawiło jedynie na kosmetyczne zmiany.
Cztery pierścienie mają teraz nieco inny kształt i są jaśniejsze oraz dodano nich efekt odbicia światła. W poprzedniej wersji były szare i strasznie sztuczne, teraz wyglądają dużo bardziej naturalnie.
Napis z nazwą marki, który do tej pory znajdował się na środku pod symbolem, teraz wywędrował na lewą stronę, nie wiem akurat co to ma za znaczenie, ale nie jestem estetą. Zmienił się również jego rozmiar i czcionka, jest on mniejszy i bardziej dyskretny, napisany prostszą i cieńszą czcionką. Poprzedni napis był większy, pogrubiony oraz litery "A" oraz "D" miały bardziej oryginalny kształt.
Po co te zmiany? Najwidoczniej producentowi z Ingolstadt znudziło się jego stare logo. Jedna uwaga - czy nie uważacie, że lepiej wyglądałyby nowe pierścienie, ale ze starym napisem?
Źródło: autoblog.com