Facelifting Renault Master z nowymi silnikami

Renault odmłodziło swój czołowy produkt w kategorii aut użytkowych. Model Master dostał nie tylko nową twarz, ale i silniki

Renault Master, a co za tym idzie bliźniaczy Opel Movano poddano delikatnemu liftingowi. Zmieniło się tak naprawdę niewiele od strony wizualnej. Dodano nowe relfektory i nieco zaostrzono rysy dzięki zmianie wielkiego grilla. Znacznie ciekawiej jest zaraz za nim.

Pod maską Mastera będą pracowały nowe silniki Diesla z podwójnym turbodoładowaniem. Jednostka 2,3 dCi będzie również dostępna w odmianie z jedną turbiną i dwóch wersjach mocy (110 KM i 125 KM). Twinturbo będą osiągały 135 i 165 KM. Producent chwali się, że najmocniejszy silnik będzie oszczędniejszy o 1,5 l/100 km.

Poza tym nowy Master dostanie cały pakiet elektronicznych systemów bezpieczeństwa. Będą to m. in. ESP, asystent ruszania na wzniesieniu, układ zapobiegający poślizgowi podczas jazdy z przyczepą czy system Extended Grip, który zapewnia lepszą przyczepność w trudnych warunkach. Ponadto na osłonie przeciwsłonecznej pasażera znajdzie się szerokokątne lustro wsteczne pokazujące martwe pole z prawej strony.

Furgony Renault mają być dostępne w czterech wersjach długości i trzech wysokości o objętości przestrzeni ładunkowej od 8 do 23 metrów sześciennych. Pojawi się również odmiana z napędem na tylne koła i wydłużonym tylnym zwisem, co pozwoli umieścić europaletę na tylną osią.

Nowe Renault Master i Opel Movano trafią do sprzedaży w połowie września bieżącego roku.

Nowy Renault Master — galeria zdjęć

Zobacz również: Goodyear - konferencja

Źródło: worldcarfans.com

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Aktualności:

Zapowiedź wideo nowego Renault Mégane RS Trophy Nowy Volkswagen Passat na szpiegowskich zdjęciach [aktualizacja] LaFerrari XX z silnikiem V6 z Formuły 1? Plany Peugeota: 308 R w produkcji, drogowy 2008 DKR i rekord Nürburgringu Brabus Widestar 6.1 - Mercedes G500 na sterydach BMW i3 Electronaut Edition dla miłośników prądu Mercedes-Benz planuje rodzinę crossoverów coupé Trzy Nissany GT-R Nismo GT3 na 24h Nürburgring BMW rozważa M2? Aston Martin szykuje nową platformę Kosiarką po Eau Rouge - Honda się rozkręca Ekologiczne samochody, które chcesz mieć Stanowisko MZA odnośnie sporu Solaris vs. BYD FB-ONE - motoryzacyjna sztuka współczesna Inicjatywa Volvo Drive Me uruchomiona Heikki Kovalainen testerem Mercedesa? Volkswagen Scirocco i Golf Variant z pakietami R-Line BYD odpowiada na zarzuty Solarisa Trident Iceni w sprzedaży – najszybsze auto z silnikiem Diesla? Saab 9-3 SportCombi powróci Autonomiczne samochody Google'a – prace w toku Siedmioosobowy crossover Lexusa w 2016 roku Ferrari FF spalone w Hongkongu Autobusy BYD będą woziły warszawiaków. Solaris jest oburzony!

Popularne w tym tygodniu:

Potwierdzone informacje o kolejnej Mazdzie z silnikiem Wankla. Koncept już w październiku Mitsubishi EVO powraca! W planach elektryfikacja i... Lamborghini ogłosiło datę premiery SUV-a. Model Urus poznamy 4 grudnia Zabytkowy Bentley z wyjątkowym Porsche na lawecie. Przejechały setki kilometrów Brytyjski oddział Alpine musiał zdjąć swoją reklamę. Samochód jechał na niej zbyt szybko Toyota chce wrócić na rynek ze starą nazwą. Czy możliwy jest kolejny sportowy model? Zapłacisz mniej za parkowanie jeżeli masz nowsze auto. Ulgi zamiast kar Volkswagen Up! na Nürburgringu. Wyprzedzał Ferrari Land Rover Discovery holuje 110-cio tonowy pociąg Audi R8 z napędem na jedną oś. Jest odrobinę wolniejsze, ale potrafi driftować Polski rynek diesli. Nie przepadamy za nimi, ale kochamy TDI Mazda skończy z silnikami spalinowymi w 2035 roku