Facelifting Renault Master z nowymi silnikami

Renault odmłodziło swój czołowy produkt w kategorii aut użytkowych. Model Master dostał nie tylko nową twarz, ale i silniki

Renault Master, a co za tym idzie bliźniaczy Opel Movano poddano delikatnemu liftingowi. Zmieniło się tak naprawdę niewiele od strony wizualnej. Dodano nowe relfektory i nieco zaostrzono rysy dzięki zmianie wielkiego grilla. Znacznie ciekawiej jest zaraz za nim.

Pod maską Mastera będą pracowały nowe silniki Diesla z podwójnym turbodoładowaniem. Jednostka 2,3 dCi będzie również dostępna w odmianie z jedną turbiną i dwóch wersjach mocy (110 KM i 125 KM). Twinturbo będą osiągały 135 i 165 KM. Producent chwali się, że najmocniejszy silnik będzie oszczędniejszy o 1,5 l/100 km.

Poza tym nowy Master dostanie cały pakiet elektronicznych systemów bezpieczeństwa. Będą to m. in. ESP, asystent ruszania na wzniesieniu, układ zapobiegający poślizgowi podczas jazdy z przyczepą czy system Extended Grip, który zapewnia lepszą przyczepność w trudnych warunkach. Ponadto na osłonie przeciwsłonecznej pasażera znajdzie się szerokokątne lustro wsteczne pokazujące martwe pole z prawej strony.

Furgony Renault mają być dostępne w czterech wersjach długości i trzech wysokości o objętości przestrzeni ładunkowej od 8 do 23 metrów sześciennych. Pojawi się również odmiana z napędem na tylne koła i wydłużonym tylnym zwisem, co pozwoli umieścić europaletę na tylną osią.

Nowe Renault Master i Opel Movano trafią do sprzedaży w połowie września bieżącego roku.

Nowy Renault Master — galeria zdjęć

Zobacz również: Goodyear - konferencja

Źródło: worldcarfans.com

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Aktualności:

Zapowiedź wideo nowego Renault Mégane RS Trophy Nowy Volkswagen Passat na szpiegowskich zdjęciach [aktualizacja] LaFerrari XX z silnikiem V6 z Formuły 1? Plany Peugeota: 308 R w produkcji, drogowy 2008 DKR i rekord Nürburgringu Brabus Widestar 6.1 - Mercedes G500 na sterydach BMW i3 Electronaut Edition dla miłośników prądu Mercedes-Benz planuje rodzinę crossoverów coupé Trzy Nissany GT-R Nismo GT3 na 24h Nürburgring BMW rozważa M2? Aston Martin szykuje nową platformę Kosiarką po Eau Rouge - Honda się rozkręca Ekologiczne samochody, które chcesz mieć Stanowisko MZA odnośnie sporu Solaris vs. BYD FB-ONE - motoryzacyjna sztuka współczesna Inicjatywa Volvo Drive Me uruchomiona Heikki Kovalainen testerem Mercedesa? Volkswagen Scirocco i Golf Variant z pakietami R-Line BYD odpowiada na zarzuty Solarisa Trident Iceni w sprzedaży – najszybsze auto z silnikiem Diesla? Saab 9-3 SportCombi powróci Autonomiczne samochody Google'a – prace w toku Siedmioosobowy crossover Lexusa w 2016 roku Ferrari FF spalone w Hongkongu Autobusy BYD będą woziły warszawiaków. Solaris jest oburzony!

Popularne w tym tygodniu:

Tak umiera legenda. Zaczęła się rozbiórka toru FSO na Żeraniu Ciekawostka z ogłoszenia – mały sedan z wielkim silnikiem BMW M2 z sercem M4, które okazało się zbyt mocne UE chce nowego obowiązkowego wyposażenia samochodów ciężarowych Koniec ze skórami w Bentleyu? Firma stawia na produkty dla wegan Autobahn Stormer Porsche wyprodukowało milion egzemplarzy modelu 911 Floty odwracają się od diesli? Niezupełnie, ale jest trend Dodge Challenger - ależ to brzmi! Volkswagen Golf GTI First Decade – ponad 400-konna hybryda na Worthersee Tydzień w motorsporcie #23 Renault Captur po face liftingu - co się zmieniło?