Przed Wami najprawdziwszy francuski wół roboczy z ogromną liczbą możliwych konfiguracji, nowe Renault Master. Jednak wraz z Renault na rynku debiutuje również Opel/Vauxhall Movano, który jest klonem Mastera.
Prawdę mówiąc Opel i Renault różnią się jedynie znaczkami.
Master zaatakuje europejski rynek samochodów dostawczych w kwietniu, dostępny w wersjach od 2.8 do 4.5-tony, będzie alternatywą dla chociażby VW Craftera czy Mercedesa Sprintera.
W galerii znajdziecie ciekawą tabelkę, która przedstawia wszystkie możliwe wersje nadwoziowe nowego Mastera. Od klasycznej furgonetki w kilku wymiarach długości i wysokości, aż do wersji z odsłoniętą ramą do zabudowy i pojedynczą lub podwójną kabiną, również w różnych długościach i wysokościach. W zależności od wybranej wersji auto będzie posiadało napęd na przednią bądź tylną oś.
Przestrzeń bagażowa może wynosić aż 17 metrów sześciennych, a maksymalnie Renault przewiezie nawet 2495 kilogramów. Podobnie jak Movano, Master będzie oferowany z silnikiem Diesla o pojemności 2.3-litra z mocą 100, 125 oraz 150 koni mechanicznych z automatyczną lub manualną skrzynią biegów.
Wygląda naprawdę kolosalnie, jest troszkę zwalisty, jednak wygląd w wypadku takich aut schodzi zdecydowanie na drugi plan ustępując miejsca walorom użytkowym.[block position="inside"]9334[/block]
Źródło: Carscoop