Renault ma własną telewizję!

Renault ma własną telewizję!

Renault ma własną telewizję!
Michal Grygier
03.02.2010 09:30, aktualizacja: 02.10.2022 19:58

Tak, tak - zgadza się. Renault oficjalnie uruchomiło własną telewizję! Nazywa się po prostu - Renault TV. W naszym kraju nie można jej obejrzeć. Za to, we Francji dostępna jest na kanale 349 CanalSat, w Anglii na Sky Guide 883. Reszta, czyli między innymi my, musimy się zadowolić Internetem.

Tak, tak - zgadza się. Renault oficjalnie uruchomiło własną telewizję! Nazywa się po prostu - Renault TV. W naszym kraju nie można jej obejrzeć. Za to, we Francji dostępna jest na kanale 349 CanalSat, w Anglii na Sky Guide 883. Reszta, czyli między innymi my, musimy się zadowolić Internetem.

Cel Renault TV

Opierając się na nowym haśle „Drive the change”, Renault chce realizować wyzwania, jakie w przyszłości będą stały przed koncernem, w związku z oczekiwaniami ludzi. Renault.tv jest witryną koncernu, prezentującą jego historię, produkty i ważne wydarzenia. Celem programu jest zapewnianie rozrywki i informacji.

"Proponuje szerokim rzeszom odbiorców nowatorski sposób kontaktu z marką" – podkreśla Stephen Norman, dyrektor marketingu Grupy Renault.

Renault TV wykorzystuje sukces strony www.renault.tv uruchomionej w marcu 2009 roku

Program telewizyjny Renault, nadawany w internecie w języku francuskim i angielskim, cieszy się rosnącą oglądalnością. Średni czas odwiedzin na stronie wynosi 15 minut, co jest wynikiem porównywalnym z najlepszymi stronami wyświetlającymi programy wideo w internecie (np. średnia oglądalność BBC Player wynosi 20 minut). Renault jako pierwszy producent samochodowy uruchomił własny program telewizyjny (na platformach Sky i CanalSat oraz w internecie). Potencjalna widownia wynosi prawie 30 milionów osób, tak więc Renault TV to prawdziwa okazja, by poszerzyć naszą grupę klientów docelowych – wyjaśnia Patrick Fourniol, dyrektor marketingu i komunikacji Renault.

Renault TV i telewizja internetowa Renault.tv są przykładem realizacji jednej z najważniejszych misji w strategii marketingowej Renault mającej na celu wzmacnianie relacji klienta z marką.

Telewizja Renault TV jest również obecna na You Tube, Dailymotion, Facebooku oraz iTunes.

Źródło artykułu:WP Autokult
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)