Interaktywna Skoda na ekranie...

Interaktywna Skoda na ekranie...

Interaktywna Skoda na ekranie...
Michal Grygier
02.03.2010 12:00, aktualizacja: 02.10.2022 20:11

Wczoraj o 19:27 tuż przed głównym wydaniem Wiadomości Skoda zaprezentowała pierwszą interaktywną reklamę w polskiej telewizji. Choć, nie wiem czy to nie zbyt wiele powiedziane.

Spot zaprojektowała agencja reklamowa Change Integrated oraz dom mediowy MediaCom Warszawa. Wykorzystana technologia nazywa się roadblocking (w sposób niestosowany dotychczas na polskim rynku reklamowym).

Na czym polegała innowacja i cały pomysł? Chodzi o wyemitowanie w tym samym czasie antenowym, na dwóch różnych kanałach, dwóch różnych, ale powiązanych ze sobą spotów reklamowych. Cel? Ukazanie i promocja systemu elektrycznego otwierania i zamykania pokrywy bagażnika przy użyciu pilota. W TV widzieliśmy dwa 30-sekundowe spoty w publicznej "Jedynce" oraz "Dwójce".  W TVP1 pokazano spot zawierający statyczny obraz Superba Combi, a w dolnej części ekranu widniał napis: "Naciśnij 2, aby otworzyć bagażnik". Po naciśnięciu "2" na pilocie, widzowie byli oczywiście przełączani na program 2 Telewizji Polskiej, gdzie oglądali już Superba Combi z otwartym bagażnikiem. Tym razem na dole ekranu pojawiał się napis: "Naciśnij 1, by zamknąć bagażnik".

Przyznacie, że manewr prosty. Jak dla mnie zbyt prosty. Trochę to naciągane, jednak nie można zaprzeczyć, że innowacyjne nie jest. Mam mieszane uczucia, z jednej strony brawo za odwagę i "coś nowego", z drugiej czekam na prawdziwą rewolucję w telewizyjnych reklamach...

Źródło artykułu:WP Autokult
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)