Wrażenia z jazdy motocyklem elektrycznym

Od kilku lat na rynku motocykli elektrycznych działa amerykańska firma Zero Motorcycles. Producent zaprezentował kilka nowości na ten sezon i by pokazać funkcjonalność swoich maszyn, postanowił zebrać opinie recenzentów w jednym wideo.

fot. Zero Motorcycles

W 2014 roku oferta firmy Zero Motorcycles wzbogaciła się o modele Zero S, SR, DS i FX. Z myślą o policji i wojsku producent opracował też wersje specjalne tych maszyn.

Elementem wyróżniającym te nowości na tle pozostałych modeli z gamy jest możliwość dokupienia modułów akumulatorów, które zwiększają wartości energii do 12,5 kWh (10 kWh w standardzie), co oczywiście przekłada się na zwiększenie zasięgu maszyny (o ok. 50 km).

W ramach promocji nowych modeli magazyny "Cycle World" i "Motorcyclist" postanowiły zaprosić do testu siedmiu jeźdźców, którzy nigdy nie mieli styczności z motocyklami elektrycznymi.

Po zakończeniu jazd próbnych powstało wideo, w którym testujący prezentują swoje opinie na temat motocykli Zero. Jak wskazuje nazwa samego wideo, jest po prostu… lepiej.

Zanim testerzy przystąpili do jazdy, mówili, że spodziewają się dobrej zabawy. Jedna z uczestniczek powiedziała, że oczekuje podobnych właściwości jezdnych jak w przypadku skutera. Po jeździe próbnej jeden z testerów stwierdził, że spodobał mu się brak jakichkolwiek wibracji podczas jazdy. Inna osoba pochwaliła to, że tych motocykli w ogóle nie słychać i że umożliwiają one swobodną rozmowę nawet podczas krótkiego postoju na światłach. Kolejny testujący jako bardzo pozytywną stronę wskazał atrakcyjny wygląd motocykli.

Oczywiście, wideo było sponsorowane, więc testujący wstrzymali się z pewnością z negatywnymi opiniami. Pytanie tylko, czy wrażenia byłyby tak pozytywne w dłuższej perspektywie.

Zobacz również: Goodyear - konferencja

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Motocykle:

Dziecko mangi i anime: Honda NM4 Vultus [aktualizacja] Nowy motocykl BMW: S1000F [aktualizacja] Wiosenna wystawa Hondy w Warszawie MotoGP: mocne rozpoczęcie sezonu w Katarze Rusza sezon Moto Grand Prix 2014! Pół miliona motocykli BMW GS Ducati Panigale w nowym wydaniu: VR|46 MotoGP: nowa klasa tylko dla Ducati [aktualizacja] Dwa nieoznakowane Kawasaki dla łódzkiej policji Dwa tajemnicze motocykle Yamahy już za 6 dni Ewolucja stroju motocyklowego: od tweedowej marynarki do skórzanego kombinezonu Spekulacje: dwa nowe motocykle w ofercie Hondy? Rejestracje jednośladów w liczbach: luty 2014 Rekordowa sprzedaż motocykli BMW w lutym Patronat medialny Autokult.pl: Motovblog 2014 "Cały czas się uczę" - wywiad z Pawłem Płuską Lito Sora zasila rynek jednośladów elektrycznych [aktualizacja] Kolejne nowości H-D na 2014: Low Rider, SuperLow 1200T i Street Bob Special Edition Nowy motocykl Yamahy: FJ-09 Goldfinger: najdroższy motocykl na świecie? Włoski demon: odświeżony Ducati Diavel oficjalnie PE chce systemu eCall w motocyklach "Wszyscy znamy ryzyko" – wywiad z mistrzem świata FMX Davidem Rinaldo Muzeum Ducati w Google Maps