Rosyjskie hybrydy od e-Auto - dlaczego nie?

Rosyjskie Hybrydy

Rosyjskie Hybrydy

Rosyjska firma e-Auto zaprezentowała trzy propozycje, które już wkrótce mają pojawić się na rynku samochodów hybrydowych na wschodzie. Zbudowane pojazdy bazują na tej samej platformie konstrukcyjnej, różnią się jedynie nadwoziami. Przyjrzyjmy się dokładniej rosyjskim hybrydom.

Każde Porsche będzie hybrydą

Rosjanie stworzyli pięciodrzwiowego microvana, trzydrzwiowe małe cross-coupe oraz niewielkiego vana. Wszystkie trzy auta w całości zaprojektował niejaki Andrey Trofimchuk. Prototypy, które zaprezentowane zostały przez e-Auto skonstruowały dwa rosyjskie studia projektowe, które mają swoje siedziby w Moskwie. Jedno z nich nazywa się Cardi i odpowiada ono za budowę microvana oraz vana, natomiast cross-coupe jest dziełem firmy R.A.D.

Rosyjskie Hybrydy

Pod względem stylistycznym autka prezentują się całkiem przyzwoicie. Do napędu wszystkich trzech pojazdów służy ten sam układ z silnikiem spalinowym o wirującym tłoku, który pełni rolę generatora dla dwóch jednostek elektrycznych umieszczonych na obu osiach. Dzięki nadwoziu z tworzyw sztucznych udało się uzyskać bardzo niską masę całkowitą pojazdów, coupe oraz microvan ważą zaledwie po 700 kilogramów.

Jak składany jest Chevy Volt?

Dzięki temu autka rozpędzają się do pierwszej setki w zaledwie 8 sekund i osiągają prędkość maksymalną 130 kilometrów na godzinę. Średnie spalanie tych dwóch pojazdów ma wynieść 3,5 litra na 100 km. Van jest już trochę cięższy (750 kg), sporo wolniejszy 0–100 km/h w 15 sekund i spala 4 litry paliwa.

Rosyjskie hybrydy

Zobacz również: Tylko na Autokult.pl

Produkcja wszystkich trzech aut ma rozpocząć się w 2012 roku i najprawdopodobniej będzie ona ograniczona do 10 000 sztuk każdego modelu. Podobno cena samochodów nie powinna przekroczyć 10 000 dolarów. Całkiem nieźle.

Źródło: WCF

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Aktualności:

Mitsubishi Lancer Evo X Concept Final na otarcie łez [aktualizacja] Nowy model McLarena w 2015 roku [aktualizacja] Aston Martin testuje panele słoneczne na swoich samochodach Nissan Navara od Nismo Kobiety wybrały swój samochód roku Zlicytowano najdroższe numery rejestracyjne świata Sebastian Vettel po trzech dniach w Scuderia Ferrari Suzuki Wagon R+ z wadliwymi poduszkami powietrznymi Problem z hamulcami w Jaguarach XJ Poważna awaria silnika w 14 tysiącach samochodów Toyoty BMW serii 5 GT z dieslem do serwisu Range Rover Evoque Cabrio prawdopodobnie w przyszłym roku WEC 2014 São Paulo: triumf Porsche, mistrzostwo Toyoty Ciąg dalszy opery mydlanej Saaba Mark Webber nie pamięta swojego wypadku w Sao Paulo BMW 2 Active Tourer z napędem xDrive Tajemniczy muł testowy LaFerrari - będzie spider? Mercedes-Benz SL63 AMG World Championship 2014 Collector's Edition Chiny staną się głównym odbiorcą Volvo Wzmocniony Seat Leon Cupra Drogowe samochody McLarena nie dostaną silników Hondy Ford Ranger po kuracji odmładzającej [wideo] BMW przedstawia najdroższy lakier w swojej ofercie Jazda z pijanym kierowcą to gra o życie. Zagrasz?

Popularne w tym tygodniu:

Polacy remontują i wzmacniają silniki w najdroższych klasykach Jon Olsson znów przesadził – George the Rolls Auto staje w płomieniach – jak nie pogorszyć sytuacji? Toyota przegrała w Le Mans przez pozdrowienie od innego kierowcy Aktualna mapa fotoradarów w Polsce Dramatyczny i nieprzewidywalny wyścig w Le Mans Autonomiczny Ford Fusion w akcji. Do 2025 roku pojawi się w salonach Jakie wnętrza lubią Polacy? Autopilot w nowym Nissanie Leaf to żadna nowość