Pierwsze oficjalne zdjęcia Mercedesa klasy C coupe

Mercedes klasy C coupe W204

Mercedes klasy C coupe W204

Na długo przed premierą auta podczas samochodowej wystawy Geneva Motor Show, w internecie pojawiły się trzy oficjalne zdjęcia nowego Mercedesa klasy C w nadwoziu coupe. Znamy już wygląd nadwozia i odrobinę wnętrza tego modelu. Przyjrzyjmy mu się bliżej.

Przód nowej "coupetki" wygląda niemal identycznie jak wersja sedan. Niewielkie zmiany stylistyczne zostały wprowadzone w zderzaku, który ma zaostrzone rysy i jest nieco agresywniejszy. I to jedyny szczegół, po którym będziemy mogli poznać w lusterku, że za nami czai się C-klasa w coupe.

Zdjęcia odświeżonego Mercedesa C63 AMG wyciekły do Sieci

Poważne zmiany zaczynają się od słupka A ku tyłowi. Linia jest bardzo smukła i elegancka. Zadziorny charakter auta utrzymany jest dzięki miejscowym, zdecydowanym liniom wystrzelonym ku tyłowi, gdzie zwieńczone są przez podwinięty do góry zderzak i dwie końcówki wydechu. Zgrabna lotka na pokrywie bagażnika także daje do zrozumienia kierowcom za nami, że mają do czynienia z odmienną wersją C-klasy. Do gustu przypadł mi także kształt tylnej szyby, choć nie mogę odżałować istnienia słupka B. W końcu jego brak w tego typu wersjach nadwozia, był niemal znakiem firmowym Mercedesa. Pamiętacie starą W124 w coupe i pozostałe modele z tego okresu? No właśnie. Do dziś trzymają ceny.

Mercedes klasy C po faceliftingu | Pierwsze informacje

Nieco odmieniona kabina od progu krzyczy do nas czerwonym obszyciem foteli, które do aluminiowych wstawek pasuje jak choinka zapachowa w Zondzie. Takie połączenie kolorów nigdy mi nie pasowało, ale może to akurat ja mam dziwny gust, a nie szefowie w Mercedesie. Z tyłu zapewne znajdzie się dwumiejscowa kanapa z miejscem na nogi dla niewielkiej sarenki, o ile ta będzie potrafiła siedzieć.

Silniki? Prawdopodobnie cała gama zostanie przejęta z wersji sedan i kombi. Poważniejszego motoru możemy oczekiwać w modelu Black Series, gdzie spodziewałbym się 5,5 litrowego V8 z dwoma turbinami o mocy 571 KM i nieludzkim momentem obrotowym rzędu 900 Nm.

Zobacz również: Goodyear - konferencja

Źródło: World Car Fans

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Aktualności:

Mitsubishi Lancer Evo X Concept Final na otarcie łez [aktualizacja] Nowy model McLarena w 2015 roku [aktualizacja] Aston Martin testuje panele słoneczne na swoich samochodach Nissan Navara od Nismo Kobiety wybrały swój samochód roku Zlicytowano najdroższe numery rejestracyjne świata Sebastian Vettel po trzech dniach w Scuderia Ferrari Suzuki Wagon R+ z wadliwymi poduszkami powietrznymi Problem z hamulcami w Jaguarach XJ Poważna awaria silnika w 14 tysiącach samochodów Toyoty BMW serii 5 GT z dieslem do serwisu Range Rover Evoque Cabrio prawdopodobnie w przyszłym roku WEC 2014 São Paulo: triumf Porsche, mistrzostwo Toyoty Ciąg dalszy opery mydlanej Saaba Mark Webber nie pamięta swojego wypadku w Sao Paulo BMW 2 Active Tourer z napędem xDrive Tajemniczy muł testowy LaFerrari - będzie spider? Mercedes-Benz SL63 AMG World Championship 2014 Collector's Edition Chiny staną się głównym odbiorcą Volvo Wzmocniony Seat Leon Cupra Drogowe samochody McLarena nie dostaną silników Hondy Ford Ranger po kuracji odmładzającej [wideo] BMW przedstawia najdroższy lakier w swojej ofercie Jazda z pijanym kierowcą to gra o życie. Zagrasz?

Popularne w tym tygodniu:

Potwierdzone informacje o kolejnej Mazdzie z silnikiem Wankla. Koncept już w październiku Mitsubishi EVO powraca! W planach elektryfikacja i... Lamborghini ogłosiło datę premiery SUV-a. Model Urus poznamy 4 grudnia Zabytkowy Bentley z wyjątkowym Porsche na lawecie. Przejechały setki kilometrów Brytyjski oddział Alpine musiał zdjąć swoją reklamę. Samochód jechał na niej zbyt szybko Toyota chce wrócić na rynek ze starą nazwą. Czy możliwy jest kolejny sportowy model? Zapłacisz mniej za parkowanie jeżeli masz nowsze auto. Ulgi zamiast kar Volkswagen Up! na Nürburgringu. Wyprzedzał Ferrari Land Rover Discovery holuje 110-cio tonowy pociąg Audi R8 z napędem na jedną oś. Jest odrobinę wolniejsze, ale potrafi driftować Polski rynek diesli. Nie przepadamy za nimi, ale kochamy TDI "Miękka" hybryda pogrzebie silniki Diesla