Irracjonalna strategia amerykańskiego oddziału Volvo
Amerykański oddział Volvo wprowadza paradoksalny plan. Specjaliści od marketingu zamierzają zwiększyć sprzedaż samochodów na tamtejszym rynku. W jaki sposób?
Amerykański oddział Volvo wprowadza paradoksalny plan. Specjaliści od marketingu zamierzają zwiększyć sprzedaż samochodów na tamtejszym rynku. W jaki sposób?
Wycofując ze sprzedaży kilka modeli. Dotychczas z salonów zniknęło rodzinne kombi V70, teraz przyszła pora na nieco mniejszego brata V50. Jak twierdzi prezes amerykańskiego oddziału Doug Speck o wiele łatwiej jest dobrze wypromować mniejszą ilość dostępnych modeli, co w konsekwencji zwiększy sprzedaż firmy i poprawi jej wizerunek.
Koncern Geely Automobile zamierza ograniczyć paletę dostępnych w USA wozów do sześciu. Jak już wiadomo z oferty nie znikną na pewno takie auta jak XC60, S60 czy XC90. Obecnie najbliższe wycofania jest XC70. Jak myślicie, które z aut będzie następne? Miejski C30, a może kabriolet oznaczony symbolem C70? Oby takie działanie wzmocniło, a nie osłabiło pozycję Volvo na amerykańskim rynku, bo przecież rodzinne kombi od zawsze było symbolem tej marki.
Źródło: WorldCarFans