Polskie ceny nowego Focusa

Ford Focus 2011

Ford Focus 2011

Ford Polska opublikował ceny nowego Forda Focusa. Nowa generacja najpopularniejszego modelu marki będzie w Polsce kosztować w podstawowej wersji od 60 700 zł.

Chodzi tu o auto w wersji Ambiente hatchback, mające silnik benzynowy 1.6 Duratec o mocy 105 KM. Kierowca standardowo korzysta w tej wersji z pięciobiegowej manualnej skrzyni biegów. W sumie nowy Ford Focus będzie na polskim rynku oferowany w trzech wersjach nadwoziowych: jako pięciodrzwiowy hatchback, czterodrzwiowy sedan (ceny od 61 700 zł) oraz kombi (ceny od 63 700 zł).

Ford Focus 2011

Ford Focus będzie dostępny na polskim rynku z nowoczesnym silnikiem benzynowym z rodziny EcoBoost. Jest to jednostka o pojemności 1,6 litra, która występuje w dwóch wariantach mocy 150 KM oraz 182 KM. Moment obrotowy przekazuje sześciostopniowa manualna skrzynia biegów. Najtańsza wersja nowego Focusa z silnikiem EcoBoost (1.6 150 KM) kosztuje niespełna 72 tysiące zł i jest dostępna dla hatchbacka w wersji Trend.

Najtańsza wersja nowego modelu Focusa z silnikiem wysokoprężnym (1,6 TDCi 95 KM + filtr cząstek stałych) to wydatek od 68 200 zł. Oferta modelowa dla modelu Ford Focus na polskim rynku obejmuje cztery wersje wyposażeniowe: Ambiente, Trend, Trend Sport oraz Titanium.

Ford Focus 2011 sedan

W wersji podstawowej Ambiente standardowo są: centralny zamek sterowany pilotem, elektrycznie sterowane szyby przednich drzwi, lusterka boczne sterowane elektrycznie (obudowa w kolorze nadwozia, ze zintegrowanymi kierunkowskazami), tylny spojler lakierowany w kolorze nadwozia oraz system bezkorkowego wlewu paliwa Ford Easy Fuel.

W zakresie bezpieczeństwa każdy egzemplarz nowego Focusa wyposażono m.in. w elektroniczny układ stabilizacji toru jazdy (ESP) z systemem kontroli trakcji (TA) oraz wspomagania awaryjnego hamowania (EBA). Poza tym są poduszki powietrzne czołowe/boczne kierowcy i pasażera z przodu, a do tego boczne kurtyny powietrzne chroniące osoby siedzące w pierwszym i drugim rzędzie siedzeń.

Zobacz również: Ford Mustang GT 5.0 V8 - dźwięk silnika i wydechu

Ford Focus w wersji elektrycznej w 2012 roku

Źródło: Ford Polska

Podziel się:

Przeczytaj także: