Dwie strony mocy Pawła Treli w sezonie 2011

Dwie strony mocy Pawła Treli w sezonie 2011

Samochód Pawła Treli na sezon 2011
Samochód Pawła Treli na sezon 2011
Szymon Witkowski
19.04.2011 12:00, aktualizacja: 07.10.2022 17:39

Widowiskowość przejazdu w driftingu jest jednym z kryteriów oceny podczas zawodów. Z tego powodu w tym motorsporcie jak w żadnym innym zawodnicy coraz częściej przywiązują wagę do wyglądu zewnętrznego swojego samochodu. W tym sezonie także i w Polsce będziemy mogli oglądać na zawodach projekty na najwyższym, europejskim poziomie. Jednym z nich jest samochód Pawła Treli.

W porównaniu z sezonem 2010 w samochodzie Pawła Treli zmieniło się całe oklejenie nadwozia. Sponsorem tytularnym nadal jest ASUS z hasłem "Piekielna moc, anielskie piękno". Nissan 200SX ma nowy wide body kit - czyli elementy karoserii poszerzające nadwozie. Trzeba przyznać, że samochód wygląda groźniej i bardziej muskularnie. Oprócz tego całe nadwozie jest lżejsze niż w sezonie 2010, między innymi dzięki szybom z poliwęglanu.

Tylne koła japońskiego driftowoza utrzymywane są w poślizgu dzięki 3-litrowej jednostce napędowej 2JZ, która seryjnie była montowana m.in. w Toyocie Suprze. W samochodzie Pawła dostarcza ona 540 KM i oszałamiające 780 Nm momentu obrotowego. Za odpowiednie wyhamowanie 1090-kilogramowej bryły dbają hamulce AM z 6-tłoczkowymi zaciskami i tarczami o średnicy 350 mm. Więcej zdjęć możecie znaleźć na facebookowych profilach VTG (gdzie była mierzona moc samochodu) i Pawła Treli. Dokładniejsza specyfikacja na stronie Trela Motorsport.

VTG
VTG

PS Filip, dzięki za cynk!

Źródło artykułu:WP Autokult
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)