Dacia Duster po tuningu Eibach i Giacuzzo Design

Dacia-Duster-Eibach-Giacuzzo

Dacia-Duster-Eibach-Giacuzzo

Dacia Duster to samochód, który dużo osób traktuje z przymrużeniem oka. Zyskał on jednak naszą sympatię i trzeba przyznać, że dzięki swojej niewysokiej cenie i przyzwoitej konstrukcji spisuje się całkiem dobrze w roli budżetowego SUV-a. Dzisiaj prezentujemy jeden z nielicznych profesjonalnych pakietów tuningowych dla tego samochodu.

Pierwsze zdjęcia Dacii Duster o mocy 850 KM!

Pakiet jest wspólnym dziełem firm Eibach i Giacuzzo Design. Obie firmy chciały uatrakcyjnić wygląd Dustera, jednak bez zbytniej ingerencji w mechanikę i wygląd pojazdu, dzięki czemu cena modyfikacji ma pozostać na przyzwoitym i ogólnie dostępnym poziomie.

Dacia-Duster-Eibach-Giacuzzo

Eibach dostarczył nowe, twardsze sprężyny dla Dacii, dzięki czemu pojazd znajduje się teraz 30 mm bliżej podłoża i — według zapewnień firmy Eibach — także lepiej się prowadzi. Kolejne modyfikacje są już dziełem Giacuzzo Design.

Zakazana reklama Dacii Duster [wideo]

W masywne nadkola Dustera wkomponowano 20-calowe  felgi aluminiowe. Są to czarno-srebrne obręcze Alutec Shark z szerokimi oponami o niskim profilu marki Michelin Pilot Sport PS2 245/35. Tuner chwali się, że taka kombinacja felg i opon jest jedną z największych widzianych dotychczas na Dusterze. Według mnie nie ma się czym chwalić, ponieważ z profilu wygląda to trochę nieproporcjonalnie. Sądzę, że wystarczyłyby trochę mniejsze felgi z oponami o większym profilu, które bardziej pasowałyby do charakteru kompaktowego SUV-a, jakim jest Duster. Jednak to tylko moje zdanie — gusta są różne.

Dacia-Duster-Eibach-Giacuzzo

Zobacz również: Goodyear - konferencja

Cały pakiet został dopełniony orurowaniem z przodu i po bokach, a tylny zderzak zmodyfikowano w taki sposób, aby pomieścił dwie końcówki wydechu. Przypomnijmy, że za podstawą wersję Dustera trzeba w polskim salonie zapłacić jedynie 39 900 złotych.

Źródło: Carscoop

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Aktualności:

Nowy model McLarena w 2015 roku [aktualizacja] Aston Martin testuje panele słoneczne na swoich samochodach Nissan Navara od Nismo Kobiety wybrały swój samochód roku Zlicytowano najdroższe numery rejestracyjne świata Sebastian Vettel po trzech dniach w Scuderia Ferrari Suzuki Wagon R+ z wadliwymi poduszkami powietrznymi Problem z hamulcami w Jaguarach XJ Poważna awaria silnika w 14 tysiącach samochodów Toyoty BMW serii 5 GT z dieslem do serwisu Range Rover Evoque Cabrio prawdopodobnie w przyszłym roku WEC 2014 São Paulo: triumf Porsche, mistrzostwo Toyoty Ciąg dalszy opery mydlanej Saaba Mark Webber nie pamięta swojego wypadku w Sao Paulo BMW 2 Active Tourer z napędem xDrive Tajemniczy muł testowy LaFerrari - będzie spider? Mercedes-Benz SL63 AMG World Championship 2014 Collector's Edition Chiny staną się głównym odbiorcą Volvo Wzmocniony Seat Leon Cupra Drogowe samochody McLarena nie dostaną silników Hondy Ford Ranger po kuracji odmładzającej [wideo] BMW przedstawia najdroższy lakier w swojej ofercie Jazda z pijanym kierowcą to gra o życie. Zagrasz? Potężna kraksa Marka Webbera w Sao Paulo!

Popularne w tym tygodniu:

Tak umiera legenda. Zaczęła się rozbiórka toru FSO na Żeraniu Ciekawostka z ogłoszenia – mały sedan z wielkim silnikiem BMW M2 z sercem M4, które okazało się zbyt mocne UE chce nowego obowiązkowego wyposażenia samochodów ciężarowych Koniec ze skórami w Bentleyu? Firma stawia na produkty dla wegan Autobahn Stormer Porsche wyprodukowało milion egzemplarzy modelu 911 Floty odwracają się od diesli? Niezupełnie, ale jest trend Dodge Challenger - ależ to brzmi! Volkswagen Golf GTI First Decade – ponad 400-konna hybryda na Worthersee Tydzień w motorsporcie #23 Micra kreuje: niesamowite szezlong i lampa projektu czeskiego artysty, inspirowane sylwetką kompaktowego Nissana