Jeep Wrangler Renegade - tuning według MOPAR [odsłona 4]

Jeep Wrangler Renegade

Jeep Wrangler Renegade

Kolejna po Independence reaktywacja kultowego Jeepa, którego nie da się znaleźć w salonie producenta. Mopar ożywił legendę dawnego renegata, tworząc bojowo wyglądający wóz terenowy.

Patrząc na Renegade można by pomyśleć, że jest to zwykły Wrangler z dość sporymi kołami. Faktem jest, że to tylko złudzenie, choć modyfikacje nie posunęły się tak daleko jak w przypadku Blue Crusha. Nie mniej jednak i ten model, dysponuje ogromnym i mocnym silnikiem.

Jeep-CJ-7 Renegade 1977

Silnik HEMI 392 V8 o pojemności 6,4 litra, to znana jednostka, często używana przez Street and Racing Technology's (SRT) do modyfikacji aut z grupy Chrysler. Ma on niemal nieograniczony potencjał tuningowy. W renegacie jego moc to 475 KM.

jeep-mopar-wrangler-renegade

Do przeniesienia napędu użyto manualnej, 6-stopniowej skrzyni biegów, połączonej z mostami Dynatrac ProRock 44 na przedniej osi i ProRock 60 na tylnej. Oba mosty wyposażono w blokadę dyferencjału ARB. Zawieszenie podniesiono o 4 cale. Dawcą liftu jest AEV. Również od tego producenta pochodzą 17-calowe felgi, na które założono opony Mickey Thompson Baja Claw o rozmiarze 315/70 R17.

Jeep Wrangler Renegade

Nadwozie nie zmieniło się specjalnie, jednak uzbrojono je w niezbędne w ciężkim terenie akcesoria. Wymieniono plastikowe zderzaki na stalowe odpowiedniki firmy AEV. Przedni dodatkowo wyposażono w wyciągarkę Warn 9,5 ti. Po bokach znajdziemy solidne, stalowe progi. Elementy nielakierowane w seryjnym Wranglerze, tu pomalowano na czarno, jak całe nadwozie. Wnętrze obszyto skórzaną tapicerką z katalogu Mopara o nazwie Katzkin.

Zobacz również: Jeep Renegade (2015) Limited 2.0 Multijet AWD - test napędu

jeep-mopar-wrangler-renegade

Tak przygotowany pojazd, to przede wszystkim samochód do zabawy, jednak blokady w mostach, wyciągarka i 4-calowy lift, uzupełniony porządnymi oponami, daje przepustkę w ekstremalny teren bez obaw o porażkę na pierwszym kilometrze.

Zobacz także:

Jeep Wrangler Blue Crush – tuning według MOPAR [odsłona 1]

Jeep Wrangler Pork Chop – tuning według MOPAR [odsłona 2]

Jeep Wrangler JK-8 Independence – tuning według MOPAR [odsłona 3]

Źródło: CARandDRIVERoff-road.pl4wheelfun.de

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Aktualności:

Nowy model McLarena w 2015 roku [aktualizacja] Aston Martin testuje panele słoneczne na swoich samochodach Nissan Navara od Nismo Kobiety wybrały swój samochód roku Zlicytowano najdroższe numery rejestracyjne świata Sebastian Vettel po trzech dniach w Scuderia Ferrari Suzuki Wagon R+ z wadliwymi poduszkami powietrznymi Problem z hamulcami w Jaguarach XJ Poważna awaria silnika w 14 tysiącach samochodów Toyoty BMW serii 5 GT z dieslem do serwisu Range Rover Evoque Cabrio prawdopodobnie w przyszłym roku WEC 2014 São Paulo: triumf Porsche, mistrzostwo Toyoty Ciąg dalszy opery mydlanej Saaba Mark Webber nie pamięta swojego wypadku w Sao Paulo BMW 2 Active Tourer z napędem xDrive Tajemniczy muł testowy LaFerrari - będzie spider? Mercedes-Benz SL63 AMG World Championship 2014 Collector's Edition Chiny staną się głównym odbiorcą Volvo Wzmocniony Seat Leon Cupra Drogowe samochody McLarena nie dostaną silników Hondy Ford Ranger po kuracji odmładzającej [wideo] BMW przedstawia najdroższy lakier w swojej ofercie Jazda z pijanym kierowcą to gra o życie. Zagrasz? Potężna kraksa Marka Webbera w Sao Paulo!

Popularne w tym tygodniu:

Tak umiera legenda. Zaczęła się rozbiórka toru FSO na Żeraniu Ciekawostka z ogłoszenia – mały sedan z wielkim silnikiem BMW M2 z sercem M4, które okazało się zbyt mocne UE chce nowego obowiązkowego wyposażenia samochodów ciężarowych Autobahn Stormer Porsche wyprodukowało milion egzemplarzy modelu 911 Floty odwracają się od diesli? Niezupełnie, ale jest trend Dodge Challenger - ależ to brzmi! Volkswagen Golf GTI First Decade – ponad 400-konna hybryda na Worthersee Micra kreuje: niesamowite szezlong i lampa projektu czeskiego artysty, inspirowane sylwetką kompaktowego Nissana