Jeep Wrangler Renegade - tuning według MOPAR [odsłona 4]

Jeep Wrangler Renegade

Jeep Wrangler Renegade

Kolejna po Independence reaktywacja kultowego Jeepa, którego nie da się znaleźć w salonie producenta. Mopar ożywił legendę dawnego renegata, tworząc bojowo wyglądający wóz terenowy.

Patrząc na Renegade można by pomyśleć, że jest to zwykły Wrangler z dość sporymi kołami. Faktem jest, że to tylko złudzenie, choć modyfikacje nie posunęły się tak daleko jak w przypadku Blue Crusha. Nie mniej jednak i ten model, dysponuje ogromnym i mocnym silnikiem.

Jeep-CJ-7 Renegade 1977

Silnik HEMI 392 V8 o pojemności 6,4 litra, to znana jednostka, często używana przez Street and Racing Technology's (SRT) do modyfikacji aut z grupy Chrysler. Ma on niemal nieograniczony potencjał tuningowy. W renegacie jego moc to 475 KM.

jeep-mopar-wrangler-renegade

Do przeniesienia napędu użyto manualnej, 6-stopniowej skrzyni biegów, połączonej z mostami Dynatrac ProRock 44 na przedniej osi i ProRock 60 na tylnej. Oba mosty wyposażono w blokadę dyferencjału ARB. Zawieszenie podniesiono o 4 cale. Dawcą liftu jest AEV. Również od tego producenta pochodzą 17-calowe felgi, na które założono opony Mickey Thompson Baja Claw o rozmiarze 315/70 R17.

Jeep Wrangler Renegade

Nadwozie nie zmieniło się specjalnie, jednak uzbrojono je w niezbędne w ciężkim terenie akcesoria. Wymieniono plastikowe zderzaki na stalowe odpowiedniki firmy AEV. Przedni dodatkowo wyposażono w wyciągarkę Warn 9,5 ti. Po bokach znajdziemy solidne, stalowe progi. Elementy nielakierowane w seryjnym Wranglerze, tu pomalowano na czarno, jak całe nadwozie. Wnętrze obszyto skórzaną tapicerką z katalogu Mopara o nazwie Katzkin.

Zobacz również: Goodyear - konferencja

jeep-mopar-wrangler-renegade

Tak przygotowany pojazd, to przede wszystkim samochód do zabawy, jednak blokady w mostach, wyciągarka i 4-calowy lift, uzupełniony porządnymi oponami, daje przepustkę w ekstremalny teren bez obaw o porażkę na pierwszym kilometrze.

Zobacz także:

Jeep Wrangler Blue Crush – tuning według MOPAR [odsłona 1]

Jeep Wrangler Pork Chop – tuning według MOPAR [odsłona 2]

Jeep Wrangler JK-8 Independence – tuning według MOPAR [odsłona 3]

Źródło: CARandDRIVERoff-road.pl4wheelfun.de

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Aktualności:

Nowy model McLarena w 2015 roku [aktualizacja] Aston Martin testuje panele słoneczne na swoich samochodach Nissan Navara od Nismo Kobiety wybrały swój samochód roku Zlicytowano najdroższe numery rejestracyjne świata Sebastian Vettel po trzech dniach w Scuderia Ferrari Suzuki Wagon R+ z wadliwymi poduszkami powietrznymi Problem z hamulcami w Jaguarach XJ Poważna awaria silnika w 14 tysiącach samochodów Toyoty BMW serii 5 GT z dieslem do serwisu Range Rover Evoque Cabrio prawdopodobnie w przyszłym roku WEC 2014 São Paulo: triumf Porsche, mistrzostwo Toyoty Ciąg dalszy opery mydlanej Saaba Mark Webber nie pamięta swojego wypadku w Sao Paulo BMW 2 Active Tourer z napędem xDrive Tajemniczy muł testowy LaFerrari - będzie spider? Mercedes-Benz SL63 AMG World Championship 2014 Collector's Edition Chiny staną się głównym odbiorcą Volvo Wzmocniony Seat Leon Cupra Drogowe samochody McLarena nie dostaną silników Hondy Ford Ranger po kuracji odmładzającej [wideo] BMW przedstawia najdroższy lakier w swojej ofercie Jazda z pijanym kierowcą to gra o życie. Zagrasz? Potężna kraksa Marka Webbera w Sao Paulo!

Popularne w tym tygodniu:

Myśleli, że to zabawne. Zniszczyli auto niepełnosprawnemu dziecku Nowy Mustang będzie przyspieszał szybciej niż Porsche 911 Carrera Nowa Toyota Supra przyłapana na Nurburgringu Nowy Rolls-Royce Phantom oficjalnie: poznaj godnego następcę króla luksusu Ciekawostka z ogłoszenia – nietypowa honda z wielkim przebiegiem 6h Nürburgring (2017) - Porsche triumfuje w kolejnej rundzie WEC Świat wyścigów długodystansowych oczami Porsche