Polski supersamochód Arrinera - nowe informacje i specyfikacja!

Polski supersamochód Arrinera - nowe informacje i specyfikacja!

Arrinera
Arrinera
Rafał Warecki
25.08.2011 18:00, aktualizacja: 07.10.2022 18:12

Kolejne nowe wieści na temat polskiego supersamochodu, tym razem Arrinera Automotive przedstawiła niemal pełną specyfikację pojazdu!

Kolejne nowe wieści na temat polskiego supersamochodu, tym razem Arrinera Automotive przedstawiła niemal pełną specyfikację pojazdu!

Zgodnie z przesłaną do nas informacją prasową auto jest właśnie w fazie ostatecznych testów mających na celu dostosowanie pojazdu do wymogów procesów produkcyjnych.

Jak powszechnie wiadomo członkiem rady nadzorczej i akcjonariuszem Arrinera Automotive S.A. jest szanowany, brytyjski konstruktor Lee Noble. W ramach współpracy z nim zarząd Arrinera Automotive podpisało umowę na wyłączność negocjacji przejęcia 50% udziałów w jego spółce - Fenix Automotive. Pod szyldem Fenix rozwijany jest właśnie inny projekt sportowego samochodu, co może przynieść polskiemu producentowi wiele korzyści takich jak dostęp do rynków zbytu czy najnowszych technologii.

Arrinera
Arrinera

Arrinera Automotive ma w planach uruchomienie produkcji samochodów w Polsce. Według ostatnich informacji nie powstanie jednak fabryka mająca na celu produkcję samochodu od podstaw. Spółka skupi się na kompetentnych podwykonawcach i montażu. Jeszcze projekt Arrinery nie został zakończony, a już mówi się o pracach nad nowym autem. Drugi samochód w ofercie Arrinera Automotive miałby być samochodem dwuosobowym z otwartym nadwoziem, masą własną do 500 kg i mocą w przedziale 200-300 KM. Cena takiego auta oscylowałaby wokół 70 000 GBP.

Planowana produkcja wszystkich modeli samochodów wynieść ma 600-700 sztuk rocznie.

Specyfikacja supersamochodu Arrinera:

-Silnik: centralnie umieszczone V8 6,2 litra (650 KM, 820 Nm)

-Koła przednie: 255/35 R19

-Koła tylne: 335/30 R19

-Hamulce przednie: zaciski 6-tłoczkowe, tarcze 380 mm

-Hamulce tylne: zaciski 4-tłoczkowe, tarcze 350 mm

-Hamowanie z opóźnieniem rzędu 1,1-1,3 g

-Zawieszenie: niezależne, wielowahaczowe, zoptymalizowane do prowadzenia w zakrętach oraz przy dużych prędkościach (przeciążenie w zakręcie – 1,3 g)

-Długość: 4450 mm

-Szerokość: 2056 mm

-Wysokość: 1190 mm

-Rozstaw kół przód: 1594 mm

-Rozstaw kół tył: 1744 mm

-Rozstaw osi: 2695 mm

-Skrzynia biegów: Graziano

-Masa: 1300 kg

-Masa/moc: 2,0 kg/KM

-Przyspieszenie 0-100 km/h: 3,2 s

-Przyspieszenie 0-200 km/h: 8,9 s

-Przyspieszenie 0-300 km/h: poniżej 30 s

-Przyspieszenie, hamowanie 0-200-0 km: 14,3 s

-Przyspieszenie, hamowanie 0-300-0 km/h: poniżej 40 s

-Hamowanie 200-0 km/h: 133 m

-Czas na 1/4 mili: 11.0 s

-Prędkość maksymalna: 340 km/h

-Cena od: 100 000 GBP

  • Arrinera
  • Arrinera
  • Arrinera
  • Arrinera
  • Arrinera
  • Arrinera
  • Arrinera
  • Arrinera
  • Arrinera
  • Arrinera
  • Arrinera
  • Arrinera
  • Arrinera
  • Arrinera
  • Arrinera
  • Arrinera
  • Arrinera
  • Arrinera
  • Arrinera
  • Arrinera
  • Arrinera
[1/21] Arrinera
Źródło artykułu:WP Autokult
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)